Estàs buscant un apartament bé de preu amb vistes al mar?
Doncs mira’t aquest magnífic i lluminós pis ubicat a Aiguadolç, a una preciosa comunitat tancada amb piscina i zona verda, a només 400 metres de la preciosa platja de Cala Balmins, que és una petita illa dins de Sitges.
En ingressar a la propietat ens trobem amb un menjador amb cuina americana amb excel·lents vistes al mar. A la part del darrere, està ubicat un dormitori doble amb armari encastat i també disposa d’un bany complet amb dutxa.
Aquesta és una de les zones més buscades de Sitges. Molt a prop de tots els serveis, a 10 minuts a peu a l’estació de tren i al centre del poble. També és molt a prop de supermercats i a la sortida a l’autopista, que ens porta a l’aeroport i a Barcelona.
Si el teu somni és despertar i gaudir de prendre un cafè mentre mires des del teu saló la immensitat del mar Mediterrani, nosaltres t’ho fem REALITAT! No dubtis a contactar amb nosaltres!